homePartnerPartnerLeadbotLeadbot

Verlaag de drempel om contact op te nemen voor je bezoeker via Leadbot.

Voor wie?

Leadbot is ideaal voor e-commerce ondernemers die veel websiteverkeer hebben maar moeite hebben om bezoekers te converteren naar klanten. Het is perfect voor bedrijven die tijd willen besparen op klantenservice en leads willen genereren voor gerichte marketing. Daarnaast is het geschikt voor ondernemers die hun conversies en klanttevredenheid willen verhogen met een schaalbare oplossing.
1

Webshops die een hogere conversie van bezoekers naar klanten willen bereiken

2

Webshops die hun klantenservice verder willen automatiseren en de klant beter willen helpen kopen.

3

Webshops die meer rendement willen bereiken met leadgeneratie en e-mail marketing.

FAQ - de belangrijkste vragen en antwoorden over Leadbot

Interesse om eens door te praten?

Als jij jouw naam en telefoonnummer achterlaat, dan bellen we je even terug om te kijken welke uitdagingen jij tegenkomt.

Jouw websitebezoeker als uitgangspunt


Een bezoeker komt met een bepaalde zoekvraag of doel op de website. Daarbij blijkt uit onderzoek dat mensen meer en meer behoefte hebben aan interactie, terwijl organisaties steeds minder inzetten op persoonlijk contact. En dat is zonde, want met de juiste tooling kan je interactie bieden, bezoekers omzetten tot leads en die intern efficiënt doorzetten.

LeadBot zorgt ervoor dat je veel meer uit de website kan halen. Vanuit het gebruiksgemak van de bezoeker, maar óók op het gebied van digital marketing. Zo zijn er interactiemogelijkheden voor de bezoeker waardoor een websitebezoeker op een prettige manier wordt omgezet in een lead. Maar er is meer. LeadBot zorgt voor overzicht in al die leads en stuurt ze direct door naar de juiste afdeling. Zo sluit marketing aan bij de andere afdelingen. Dit zorgt voor efficiëntie, overzicht en structuur.

Meer rendement uit je digital marketing met Leadbot


Door het trechtermodel van LeadBot komen de leads direct bij de juiste contactpersoon en de juiste afdeling terecht. Zo belandt een warme lead bij sales, een servicevraag bij klantenservice en een sollicitatie bij HR. Waarom wij dit zo belangrijk vinden? In praktijk zien we vaak terug dat een marketeer ervoor zorgt dat websitebezoekers converteren tot een lead. Doel voor de marketeer bereikt, klus geklaard. Dat blijkt in praktijk anders te zijn.

De verschillende soorten leads komen dan vaak op het bordje van de marketeer terecht. En dat werkt inefficiënt. Want waarom zou een marketeer een sales- of administratievraagstuk oplossen of handmatig doorsturen? Precies, die vragen moeten direct ingeschoten worden bij de juiste afdeling. En daar zorg je ook voor met LeadBot.

De belangrijkste voordelen van Leadbot op een rij

Interesse om door te praten over de voordelen van Leadbot?