homePartnerPartnerTrengoTrengo

Stroomlijn met je klantcommunicatie met een centrale inbox via Trengo

Voor wie?

Trengo is van grote meerwaarde voor bedrijven die hun klantcommunicatie willen centraliseren en optimaliseren. Het platform integreert diverse communicatiekanalen, zoals e-mail, WhatsApp en live chat, in één overzichtelijke inbox, wat de efficiëntie verhoogt en de klanttevredenheid verbetert.
1

E-commerce bedrijven die alle communicatiekanalen wilen centraliseren

2

Ondernemers met meerdere klantenservice teams die verschillende kanalen willen beheren

3

Marketingteams die gepersonaliseerde campagnes willen voeren via verschillende klanten

FAQ - de belangrijkste vragen en antwoorden over Trengo

Interesse om eens door te praten?

Als jij jouw naam en telefoonnummer achterlaat, dan bellen we je even terug om te kijken welke uitdagingen jij tegenkomt.

Schaal je klantervaring met automatisering en AI


Maak van klantbetrokkenheid de hoeksteen van je groei door conversaties te gebruiken om zaken te stimuleren en automatisering om je team in staat te stellen zich te concentreren op customer delight. Met Trengo kunt u het beantwoorden van 50% van uw veelgestelde vragen automatiseren, zodat uw team tijd heeft om zich te richten op klanten met een hoge prioriteit.

Win klanten met de slimme Whatsapp oplossingen van Trengo


Kom in contact met je klanten via 's werelds populairste messaging app. Sluit je bedrijf aan op de WhatsApp Business API en ontgrendel alle omzet verhogende functies. Beheer samen met het team één WhatsApp Business-nummer. Wijs inkomende berichten toe aan collega's en werk samen aan klantvragen via interne @tagging. Stroomlijn teamprestaties met geautomatiseerde workflows en beantwoord veelgestelde vragen automatisch met een chatbot zonder code. Voeg je eigen Call to actions toe en betrek klanten en prospects.

De belangrijkste voordelen van Trengo op een rij

Interesse om door te praten over de voordelen van Trengo?